תוכלו לשבת סביב הבריכה, להתמקם לכמה שעות ואפשר גם לעשות על האש בימים אלו נשלמות העבודות להקמתו של הפארק, ששטחו כ- 7 דונם, לרבות הסדרה ושיקום נופי, עבודות ניקוז ושיקום אקולוגי
בריכה קטנה ולצידה עצי אקליפטוס בימים אלו מתגשם החלום והעבודות נמצאות בעיצומן על ידי צוות הרשות, שהתגייס לפרויקט ומבצע עבודה מהירה, יעילה ואיכותית להקמת הפארק"

עמק / הדר / החורף

כדי להגיע אל תחילת המסלול שאורכו סך הכל 2 ק"מ אפשר גם פחות מכביש 71 פונים לכיוון הגן הלאומי והיישוב גדעונה.

פארק החושים בחורשת גדעון
הפארק מצטרף לאתרים נוספים וייחודיים באגן-חרוד, שעברו שיקום בשיתוף כלל הגורמים במרחב, כמו; מעין יזרעאל, מעיין חרוד ועד למחצבת חפציבה, ומגשים בכך עוד חלום, לטובת איכות החיים בקהילות הגלבוע", הוסיף ראש המועצה
עצמאות בין עמק להר
בלב עמק המעיינות עם מרפסת יפהפייה הפונה לשדות
יומן פעילויות
כניסה למסלול: נוסעים על כביש 90 מבית שאן לכיוון צמח וטבריה, עוברים את קיבוץ חמדיה מצד שמאל ומגיעים לשלט המורה על פנייה ימינה למאגר חמדיה, יורדים ימינה לשביל האספלט ונוסעים כ- 2 ק"מ מזרחה, עד שהשביל יורד ומגיע לצומת טי
צוות המומחים של רשות הניקוז פיתח את מתקן הדרקון, הציג לילדים ואחרי אישור, הוא יצא לביצוע והותקן בפארק השבוע בעיר המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות
חפשו בווייז "חורשת גדעון" הכניסה קצת לפני יישוב גדעונה , יש להחנות בתחילת המסלול ולהמשיך רגלית כ-150 מטרים לאורכו של נחל חרוד, עד שתראו את הפארק בשנה האחרונה בוצעה סלילת מקטע שלישי לאורך השביל, כחלק מפרויקט רחב שמתבצע בשנים האחרונות על ידי רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, במימון הקרן לשטחים פתוחים- רמ"י, להנגשת ערכי הטבע והנוף באזור

יומן פעילויות

הילדים סיירו בחורשה ועברו סדנת תכנון, במסגרתה גילו מה הם היו חולמים לראות בפארק ותכננו מתקני משחק.

פארק החושים ובריכת גידעונה נחל חרוד
בהליכה קצרה אפשר כבר להגיע לנקודת ציון הדרך עם שלט תחת עצי האיקליפטוס המסביר על טחנת הקמח שפעלה כאן בעבר הרחוק